{ text-align:center; }

pátek 10. listopadu 2017

[Mari] Závan větru naděje

Přijde mi to jako včera, když jsem svojí host-family potkala poprvé a už je to více jak rok. Čas neuvěřitelně letí. Není to tak dlouho, co jsem nastoupila na střední školu a nevěděla co se svým životem a dokončila školu a stále nevěděla, co se svým životem. Zatím jsem nenašla žádné hodiny tance nebo tak něco, co bych mohla dělat, abych si zvýšila šance ve světě showbynysu, ale zaplatila jsem si víkendový kurz herectví pro film, který bude začátkem ledna. Jsem trochu z toho celkem nervózní, ale i se těším.

V sobotu 14. října jsem navštívila Tate Britain s holčinou z Německa. Bylo to příjemné odpoledne, obě dvě nemáme příliš rády moderní umění.

(tumblr.com)
   V sobotu 21. října měla doma moje host-mother narozeninovou oslavu a tak jsem já a holky pomáhali s vařením a pečení. Trvalo víc jak čtyři hodiny to všechno připravit. Taky se uklízelo a myla se hora nádobí. Všichni hosté byli původem Srbové (což mi připomíná, že nemám v Londýně žádné české kamarády).

V neděli 22. října jsem se vydala navštívit Birmingham, kde žijí moji vzdálení příbuzní. Zašli jsme spolu na oběd (taky mají rádi indické jídlo jako já) a podívat se po obchodech. Předtím, než jsem nasedla na vlak mi řekli, že jsem kdykoli vítaná je navštívit a že pokud  chci, tak s nimi můžu strávit Vánoce.

V pondělí pak holkám začali dvoutýdenní podzimní prázdniny. Z pondělí na neděli byla T. u kamarádky a M. v pondělí odletěla na školní výlet do Barcelony. S T. jsme šli ve středu na nákupy, ve čtvrtek do muzea a v pátek do kina. V pátek odpoledne (velmi pozdním odpoledne) se M. vrátila zpět (spolužačky máma jí dopravila domů z letiště) a hodně pozdě v noci přiletěl jejich táta.

(tumblr.com)
   Během druhého týdne prázdnin byly holky většinou s tátou a k T. nespokojenosti host-father uvařil rybu třikrát během toho týdne (z nějakého důvodu T. nerada jí ryby). Já jsem většinou jen dohlédla na úkoly ráno. V pondělí jsme zašli na menší nákupy na Halloween a upekly malé dortíky. V úterý šla T. strávit Halloween ke kamarádce a M. na party jedné ze svých spolužaček.

V sobotu 4. listopadu jsem opět zašla na korean-english meet-up. V naší skupince byly dva Korejci a žádný anglický rodilý mluvčí. Ten korejský mladík, který byl v naší skupině byl v Londýně jen na dovolené, normálně žije v Praze, kde teď studuje politické vědy či něco takového jako výměnný student.

V neděli jsem se vydala do východního Londýna a cestou zpět jsem se zastavila a vyšplhala rovných 313 schodů nahoru na pomník, který byl postavený poté, co se podařilo zkrotit onen velký londýnský požár.
(tumblr.com)
   Tento čtvrtek jsem se byla zaregistrovat v jedné komparzové agentuře (sídla mají asi tak dvacet pět minut chůze od našeho domu), tak snad budou mít něco o víkendech. Agentura, u které jsem se zaregistrovala během léta mi nedávno poslala natáčení během víkendu, ale ještě nepotvrdili, jestli v tom budu nebo ne.

Příští týden budu mít pravděpodobně po delší době konečně další focení (opět neplacené, ale snad to pomůže mému portfoliu). Měla bych pak mít ještě jedno začátkem prosince. A možná jedna placené poblíž mého bydliště, ale ještě nemám detaily. Poslední dobou občas i věřím, že skutečně prorazím a budu se moci modelingem a herectvím živit. Uvidím, jak to bude vypadat začátkem léta, jestli budu muset být au-pair ještě další rok nebo půl rok a nebo už s tím konečně skončím.