{ text-align:center; }

středa 22. března 2017

[Choi Mari] Jaro je tu!

   Počasí je sem tam naprosto krásné, ale většinu času je prostě a jednoduše šedo (a šero). Alespoň, že už je o dost tepleji. A hezky to všude kolem kvete.

   V úterý sedmého u nás přespala T. spolužačka a i když jsem se toho celkem bála, holky mile překvapily. Snědli všechno, co měli na talíři, v tichosti si společně udělali úkoly a šli spát více méně když se jim řeklo.  Dvanáctého v sobotu jsem pak šla s D. (z Polska) a její kamarádkou z Německa do Science museum. Tam velmi doporučuji si zajít, pokud budete v Londýně, jelikož je to jedno z nejzajímavějších muzeí, kde jsem zatím kdy byla.

V&A museum.

   Minulou sobotu jsem se vydala navštívit Greenwich. Dle mého názoru je to jedna z těch hezčích částí Londýna. Hodně parků a kanálů a lodí. Navštívila jsem Greenwich park, kde je ta známá observatoř. Je odtamtud pěkný rozhled. Také jsem zavítala do Maritime museum, které je velmi zajímavé. Když už jsem tam byla. tak jsem také omrkla jeden z tamních trhů.  

   Sem tam na mě poslední dobou dopadá deprese. Je mi už 23 let a nic jsem v životě nedokázala. Lidé mi v ČR často říkali, že jsem už na tohle či tamto příliš stará nebo že se na to nehodím. Tady mi většinou řeknou, že dokud to nezkusím, tam nikdy nevím. Začala jsem se opět hlásit na nejrůznější modelingové castingy, tak uvidím, jestli z toho něco vzejde. Také jsem se rozhodla přemoci lenost a začít opět zasílat své práce do literárních soutěží. Tak uvidíme, jak se ta budoucnost vyvine. 

2 komentáře:

  1. Pěkný článek! :-) S těmi depresemi bych to zas tak nehrotila - nejdi si něco, co Tě strašně baví a pusť se do toho s vervou sobě vlastní. Uvidíš, že časem se dostaví skvělé výsledky a Ty budeš hned spokojenější. Chce to jen čas, nic nebude mávnutím kouzelného proutku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém je, že s modelingem a herectvím to zas až tak snadno nejde. Navíc k tomu ještě musím nejméně do letních prázdnin zůstat u mojí host-family. Ale zkouším to. A je tu šance, že by to mohlo nakonec vyjít, i když hodně malá.

      Vymazat