{ text-align:center; }

neděle 5. března 2017

[Choi Mari] Že by Německo?

   Nevím jak v Čechách, ale tady už jsou sněženky, krokusy a narcisy naprosto všude a venkovní teploty taky připomínají spíše jaro než zimu. A to tak od půlky února.

   V sobotu 11. února jsem se osmělila a vyrazila na kpop meet up. Byla jsem tam jedna z nejstarších, naprostá většina těch asi padesáti příchozích byly středoškoláci. Sraz byl na Trafalgar square a mrzlo.Ten den dokonce i sem tam sněžilo. Potkala jsem tam pár opravdu milých lidí a určitě tam ještě někdy vyrazím (pořádají meet up každá měsíc), ale až bude trochu tepleji.



   V neděli 12. jsem navštívila Guildhall Gallery, což je menší galerie mimo centrum města a tak je tam ticho a skoro nikdo tam není. Pod galerií jsou zbytky kolosea, které před dávno dobou v Londýně stálo a jsou přístupné veřejnosti (alespoň jejich část).

Sochy v Canary wharf.

   Následující týden byly pololetní prázdniny. V pondělí měla T. návštěvu, takže si hráli spolu. M. si na mě mezitím trénovala svoje make-upové zkušenosti. V úterý šla M. ven s kamarádkami a tak jsme šli s T. na Broadway dát si bubble tea a pak jsme hráli Let's dance. Ve středu jsme s T. šli plavat. Strávili jsme tam víc jak tři hodiny. Druhý den jsem se nemohla ani hnout. Zbytek týdne jsme strávili převážně doma. Teda alespoň já, holky šli s tátou hrát tenis, když se konečně vrátil (na poslední chvíli musel odcestovat od úterý do čtvrtka do Záhřebu) a kvečeru jsme pak společně hráli pár deskových her.

   V sobotu 16. jsem navštívila Grant's Museum of Zoology, což je vlastně velká místnost plná naložených zvířat nebo jejich kusů a koster. Mají i naložený lidský mozek. I když je to malé muzeum, přiřadila bych jej k těm více zajímavým ze všech těch, které jsem zatím navštívila.

Já a J. v National Gallery.
   Minulé úterý přiletěla na návštěvu jejich bývalá au-pair, která je teď au-pair ve Švýcarsku a zůstala až do soboty. Já osobně ji nemám příliš v lásce. Její angličtina nevypadá na to, že tu s nimi strávila dva roky.

   V sobotu jsem šla na korean-english meet-up. Sice jsem nesebrala odvahu něco říct korejsky, ale rozuměla jsem asi tak třetině toho, o čem mluvili a tak jsem na sebe celkem pyšná. Příští týden se musím pokusit alespoň o základní konverzaci.

   V neděli jsem měla schůzku s dívčinou z Polska, do Londýna dorazila na začátku února. Šli jsme si dát horkou čokoládu a pak jsme vyrazila na Portobello market. Pokud máte rádi starožitnosti, určitě tam vyražte.

   Tuto sobotu jsem se vydala navštívit Whitechapel Gallery. Pak jsem se vydala prozkoumat Brick lane, což je ulice velmi blízko galerie plná vintage obchodů a indických restaurací.Taky je tam Backyard market, kde umělci prodávají ručně dělané výrobky.

Little Venice

   Chudák T. dostává víc a víc domácích úkolů. Od táty dostala za úkol každý den psát alespoň malou část příběhu/eseje/něčeho, jelikož její slovní zásoba i spelling jsou dobré, ale její větná stavba zas až tak dobrá není. Problém je, že pokaždé, když něco napíše špatně, dostane tak vynadáno, že se pak bojí cokoliv napsat. Měli by to s ní probírat přátelštěji.

   A ohledně titulku dnešního článku: mám v plánu se v září na nějakou dobu jako au-pair vydat do Německa nebo Rakouska, trochu si zlepšit němčinu a našetřit trochu víc peněz, než se pokusím o vízum do Koree. 

Žádné komentáře:

Okomentovat