{ text-align:center; }

pondělí 6. února 2017

[Choi Mari] To už je únor?!

   Ani jsem se nestačila rozkoukat a už je tu další měsíc. Během února budou poslední delší prázdniny před těmi letními (T. a M. mají vždycky nějakým záhadným způsobem prázdniny delší než všechny ostatní školy v okolí, ty pololetní budou mát celé dva týdny). Musím se s G. (host-mom) domluvit, jelikož D. (host-father) bude doma přes prázdniny, jestli můžu normálně chodit do školy. Mám školu jen pět hodin týdně, ale i tak je to celkem náročné (fyzicky i finančně), takže docela obdivuji dívčiny, co chodí na univerzitu a ještě mají čas a energii se starat o děcka.


Kachny v Bishop's park



   V lednu jsem měla dvě TFP focení, to první nic moc, ale to druhé bylo velmi dobré. Fotograf mi dal hodně užitečných typů ohledně pózování a byl i velmi milý. To bylo v sobotu třináctého. Po focení jsem poprvé místo metra zkusila transport skrz Tfl a Overground, jelikož to byla nejrychlejší cesta k William Morris Gallery. Byla to jen menší galerie soustředěná na díla Williama Morrise.

   V neděli jsem pak šla navštívit National Portrait gallery s mojí kamarádkou R.-M. z Finska. Bylo to zajímavé, ale je tam tolik portrétů, že Vám po čase začnou splývat do jednoho. Rozhodně je lepší si to rozdělit na více návštěv. Po prohlédnutí galerie jsme šli na večeři do malé restaurace v okolí a já se rozhodně, že když už jsem druhý rok v Anglii, že bych taky mohla ochutnat fish&chips. Hranole byly báječné, ne příliš slané ani příliš mastné. Ale ta ryba je prostě bez chuti. 

Jedna z finálních fotek z focení.

   V neděli 22. jsem šla s A. a J. do National gallery. V životě jsem neviděla tak velkou galerii. Kolem páté se k nám připojila L. a šli jsme na večeři. Po večeři se k nám připojila Mo. a šli jsme na kafe (horkou čokoládu jelikož ani jedna z nás kávu nepije). Hodně jsme toho namluvili a bylo to hezky ztrávené odpoledne.

   V sobotu 28. jsem šla spolu s holkama výše zmíněnýma na Korean-english (other language) language exchange, což je sraz každé dva týdny Korejců a lidí, co by se rádi naučili korejsky. Moc jsem se toho tam to odpoledne nenaučila, ale potkala jsem tam pár moc milých lidí a zjistila jsem, že korejsky rozumím víc, než jsem si myslela.

Veverky jsou tu naprosto všude...a taky je tu hodně lišek, ale ty
je těžší vyfotit.
   Minulou neděli jsem se vydala do Canary wharf, což je část Londýna s doky a kanály. Je tam Museum of London docklands, které je poměrně zajímavé. Je tam nejen výstava o historii  tamních doků, ale i vybudováno pár uliček, které vypadají tak, jak to v docích dříve vypadalo a dokonce je tam výstava o otroctví způsobeném Velkou Británií. Určitě doporučuji navštívil Canary wharf pokud máte rádi lodě a procházky kolem řeky.

Držte mi palce, ať ty pololetní prázdniny přežiji.

2 komentáře: