{ text-align:center; }

pátek 13. ledna 2017

[Choi Mari] Konečně sněží a příští týden nastupuji do školy

   27. prosince jsem navštívila Tate modern, jelikož jsem si byla jistá, že host-family se vrací až odpoledne nebo k večeru. Domů dorazili kolem páté odpoledne, to jsem ještě byla v galerii. Tate modern vystavuje jen moderní umění, jehož fanouškem já zrovna nejsem, ale i tak jsem to chtěla omrknout. Nic moc mě tam nezaujalo, naprostá většina vystavených  soch a obrazů mi ani nepřišla jako umění.

   Na Nový rok dopoledne jsem šla omrknout rozhled z Primrose hill park.Výhled je tam parádní, ale na nějakou věž nebo rozhlednu to nemá. Potom jsem se šla projít do Regent parku, který byl moc krásný v tomto počasí, takže se tam určitě musím mrknout až bude tepleji. 

Fontána v Rengent park
   Holky šli do školy až minulou středu (mají nějaké moc dlouhé prázdniny, pololetní budou mít na dva týdny), takže M. doháněla úkoly. Jeden z úkolů bylo něco o koloseu na hodinu latiny a M. se rozhodla natočit "reklamu", takže  jsme strávili skoro celé dopoledne natáčením. Výsledek byl velmi vtipný.

   Ve čtvrtek jsem měla sraz s holčinou z Finska. Její angličtina byla velmi dobrá. Dali jsme si horkou čokoládu v kavárně v Putney. V neděli jsem měla sraz s mojí skupinou přátel, ale přišla stávka a všechny stanice metra byly zavřený. Stávka začala v neděli a pokračovala přes celé pondělí, kdy byly vstupní zkoušky většiny univerzit, takže si určitě dokážete představit ten chaos. V některých místech jeli autobusy krokem.

Zahrada ve Fulham palace

   A konečně jsme u tohoto týdne. Před Vánoci jsem poslala e-mail jazykové škole v Richmondu, což je celkem blízko a oni mě pozvali zkusit první hodinu zdarma. Jelikož jsem měla angličtinu naposledy na základní škole, zkusila jsem nejprve B1, pak B2 a nakonec mě zařadili do C1 třídy. Takže od teď budu chodit každé úterý a čtvrtek do školy a až budu připravená, tak měl pošlou do Hammersmith university na Cambridge Advanced English exam. Takže budu mít papír, že moje angličtina je vlastně celkem dobrá, což se vždycky hodí.

   2017 jsem začala dobře, snad i ostatní měsíce budou jako začátek ledna.

2 komentáře: