{ text-align:center; }

pondělí 26. prosince 2016

[Choi Mari] Nový rok je už za dveřmi

   Nový rok už se neúprosně blíží (v neděli už 2016 končí) a tak jsem si řekla, že je čas pro poslední deníčkový zápis. Ze svého plánu na rok 2016 jsem splnila přesnou čtvrtinu. V novém roce se musím polepšit. Jsou body, které jsem nesplnila proto, že ještě pořád nemám dost sebevědomí. Doufám, že to se mi podaří napravit. Nějaké plány na další rok už mám, co ale bude po skončení tohoto školního roku je stále ve hvězdách. Pokud nevyjde Korea nebo Japonsko, přemýšlela jsem také, že bych zůstala v Londýně ještě jeden rok (ale v jiné rodině, která bydlí trochu blíže centru...Ealing je takový malý konec světa) nebo se vydala do Irska nebo Švýcarska a zaujala mě taky Kanada. Ale na rozhodnutí mám ještě skoro půl roku.

   Moje host-family odletěla 17. a budou se zítra asi vracet (nějak si nejsem jistá). V neděli, den po jejich odletu, jsem se vydala do Wallace collection. Velmi zajímavé místo. A velmi krásný dům. Moc se mi líbili tamější tapety. Taky jsem se vydala do obchodu s deskovými hrami poblíž, koupit holkám něco k Vánocům. Chtěla jsem jim koupit nějakou pořádnou deskovou hru, která by je mohla bavit, ale po tom, co jsem uviděla ty ceny, jsem se uchýlila k něčemu menšímu (dvacet liber za deskovou hru bych vážně nedala).



Fulham palace

   V pondělí jsem pak navštívila Wellcome collection, která nebyla zas až tak zajímavá. V úterý jsem se vydala omrknout Hogarth's house a jelikož je to takové maličkaté muzeíčko, omrkla jsem Chiswick park. Mohl hezké místo i v zimě, takže v létě to tam musí vypadat moc krásně. Je tam skleník se vzácnými odrůdami kamélií.

   Ve středu jsem pak šla akorát do obchodu poblíž pro nějaké pečivo a mléko. V pekárně měli vyprodaný chléb, který tam kupujeme a tak jsem se musela spokojit s pečivem ze supermarketu. A zbytek dní jsem prolenošila doma. Zítra plánuji ještě  někam vyrazit, jelikož rodina se určitě vrátí někdy během odpoledne a nebo až večer, jelikož jeli na letiště autem a doprava z Heatrow je vždycky příšerná.

   Všem milým čtenářům, ať zde někdy zanechali komentář či ne, přeji vše nejlepší do nového roku a snad se alespoň Vám podaří splnit plány na další rok. Já totiž poněkud pochybuji, že mě se to splnit podaří, ale budu se snažit splnit více než jen čtvrtinu jako letos.

6 komentářů:

  1. Však i malý úspěch je úspěch, no ne? :)

    I Tobě vše nejlepší do nového roku! Ať to vyjde s Asií, a vůbec mnoho štěstí s vytyčenými plány.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Tobě také vše nejlepší v novém roce.

      Vymazat
  2. Děkuji za přání, přeji ti aby se ti toho podařilo co nejvíc.
    Dvacet liber za deskovou hru je vážně moc, na druhou stranu, jde o materiál hry, její obvyklost nebo neobvyklost a místo, kde jsi ji chtěla koupit. Ale taky bych tolik peněz asi nedala i kdybych je měla nazbyt ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nápodobne ..šťastný nový rok ;) ..nech sa ti splnia priania na rok 2017 ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Lepší něco než nic. Já si radši nic neplánuju moc dopředu. Jediný, co se mi snad už tenhle rok povede, je cestovat. Anglii ti závidim, hlavně proto, že jsem se tam ještě vůbec nepodívala. A Japonsko bych taky brala hned...
    Šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cestování se určitě povede, ať brzy a nebo později. Já jsem se poprvé do zahraničí podívala až když mi bylo 20.

      Vymazat