{ text-align:center; }

středa 9. listopadu 2016

[Choi Mari] Přežila jsem podzimní prázdniny

   Včera šli děti konečně do školy. Už jsem začínala mít pocit, že ty prázdniny nikdy neskončí. Dohromady byly doma dva týdny a jeden den. První týden byly s tátou, takže to bylo pohodě, ale minulé úterý musel kvůli práci odcestovat. Ve středu jsme šli do Kew gardens, což je obří zahrada plná skleníků a jsou tam také uskladněná vzácná semínka. Ve čtvrtek jsme šli do parku a pak do kavárny si dát něco dobrého. V pátek jsme se vydali do Natural history museum (které má vstupné zdarma), které mají holky moc rády. Nejvíce času jsme strávili procházením sbírky minerálů a ukazováním si navzájem, které se nám nejvíce líbí.



Fotka z Kyoto gardens...ještě pořád jsem totiž
nenahrála fotky do počítače.

   O víkendu se toho moc nedělo. V sobotu jsem se vydala na procházku. Viděla jsem Big Ben a Westminster abbey a taky Tower a Tower bridge (ale byla zima a byla jsem moc unavená na to, abych tam šla). V neděli jsem pak byla příliš unavená někam jít. A v pondělí šla M. ke kamarádce, která u nás během prázdnin přespala a tak jsme s T. šli do parku (a nějakým způsobem jsme si tam vydrželi hrát skoro dvě hodiny, i když byla hrozná zima) a pak jsme si zašli do Ealing broadway pro bubble tea.

   Našla jsem na jedné stránce místa v Londýně, kde se neplatí vstupné, takže mám v plánu nejprve se podívat tam. Jedno z takových míst je Fullham palace, kam mám v plánu jít tuhle neděli s kamarádkami. Taky mám v plánu jít s jinou kamarádkou v sobotu do Fashion and textile museum, ale tam se vstupné platí (a skoro deset liber, ale i tak se tam těším).


   Možná jsem se nezmínila, ale moje host-family má doma piano a tak jsem se dala do učení a podle videí na youtube se snažím naučit něco zahrát. Nejde mi to tak špatně, jak jsem myslela, že mi to půjde. Když už jsme u té host-family, na příští rok si určitě najdu nějakou jinou. Mám je ráda a holky jsou v pohodě, ale často se hádají (tím myslím děti s rodiči nebo rodiče mezi sebou, mám dvě sestry, takže kdyby to bylo jen mezi těma dvěma tak mi to nevadí) a ti dva se rozhodně nestydí mluvit sprostě před dětmi, což se mi taky vůbec nelíbí. Přemýšlela jsem o Irsku, ale ještě se uvidí.

   Poslala jsem pár e-mailů lidem, kteří sháněli modelky. Ještě jsem to kompletně nevzdala. Zatím jsem ale neměla štěstí. Možná že se mi přeci jen podaří něco získat. Nebo třeba komparzní role. 

Blog má také facebookovou stránku.

1 komentář:

  1. Ty prázdniny byly ale dlouhé, to u nás nemá obdoby. Ale vím, že i ve vedlejším Rakousku mívají takhle dlouhé jarní prázdniny a taky spoustu církevních svátků... u nás není nic -_-
    To Irsko nezní jako špatný nápad, třeba se zadaří :)

    OdpovědětVymazat