{ text-align:center; }

úterý 25. října 2016

[Doporučuji: Hudba] Říjen

   Počasí je čím dál tím mizernější, naštěstí ještě nemrzne. Měsíc říjen se pomalu ale jistě blíží ke konci a já tu pro Vás mám další desatero písní, které ráda  poslouchám.

   Jako první tu mám jihokorejské duo December s jejich písní Don't go. Oba mladíci mají bezesporu talent, škoda že se jim nedostává zasloužené pozornosti.



   Jako druhou tu mám mou naprosto nejoblíbenější písničku z oblasti japonského rocku a to Cassis od The Gazette. Tato skupina už je aktivní od roku 2002 a nevypadá to, že by chtěli s hudbou v brzké budoucnosti skončit.


   Další je americko-čínský zpěvák Anthony Neely s jeho písní Everything is love. A ačkoliv teprve nedávno překročil třicítku, už je ženatý a má dceru.


   Mám tu také další skladbu od Yirumi, tentokrát Blind film. Pomalá a melancholická skladba se perfektně hodí k podzimu.


   Mám tu také další písničku od Gabrielle Aplin. Určitě si Salvation poslechněte, je to opravdu krásná píseň.


   Dnes tu také mám mojí nejoblíbenější thajskou píseň Unspoken word od dívčí skupiny Twenty.


   Nejsem zrovna velkým fanouškem hip hopu, ale jihokorejská skupina M.I.B patří mezi vzácné výjimky. A první píseň, kterou jsem od nich kdy slyšela byla Only hard for me.


   Abych tu nedoporučovala jen asijskou hudbu, mám tu také jednu další od Evanescence. Tentokrát je to What you want.


   Jako předposlední tu mám mou oblíbenkyni ZAZ a její píseň Cette journée.


   Poslední tu dnes máme korejské duo, které nedělá čínské, japonské nebo anglické verze svých písní, ale vietnamské. Vyslechněte si M-tiful a dvě verze jejich písně Sick enough to die.





Žádné komentáře:

Okomentovat