{ text-align:center; }

neděle 2. října 2016

[Choi Mari] ...a už tu máme říjen

   Ani jsme se nestihli rozkoukat a září už je pryč. Všude už lidi straší s Halloweenem a viděla jsem už některé obchody prodávat nějaké vánoční věci. Zrovna teď si říkám, že s tím straší příliš brzy a pak ani nemrknu a Vánoce tu skutečně budou. Poslední dobou čas letí nějak moc rychle.

   Minulý týden jsem byla s jednou  italskou au-pair navštívit Kyoto gardens. Musím upřímně říci, že je mi daleko příjemnější setkávat se s jinými kpop fanoušky než au-pairkami. Takže, šli jsme do Kyoto gardens a pak do knihkupectví na Picadilly (v životě jsem neviděla větší dav lidí). To bylo ještě v pohodě, ale pak se zeptala, jestli nechce potkat další au-pair, že prý ví o skupince, která je teď v Camden market. Tak jsme teda šli. Bylo tam pět holek a jeden kluk a všichni byly ze Španělska, takže mezi sebou mluvili španělsky. Chvíli jsme pobyly na trhu a pak jsme šli do Hyde parku. Nějakým způsobem se italská au-pair v metru ztratila a místo, aby nás zkusila najít šla domů a nechala mě tam s bandou Španělů, kteří mě skoro celou dobu ignorovali. Naštěstí jsme v parku pobyly jenom tak čtyřicet minut než se ochladilo a všichni jsme se shodli, že je čas jít domů. Mimochodem, když jsme jí ztratili, poslala jsem jí zprávu. Ještě pořád neodepsala.

Kyoto gardens
Jezírko s kapry v Kyoto gardens.

   Včera jsem se setkala s jednou kpoperkou původem z Polska. Do Londýna přišla před dvěma lety. Její angličtina na to ale úplně nevypadala. Dali jsme si oběd v taiwanské restauraci (vypadá to, že nebudu velkým fanouškem čínské kuchyně), šli se trochu projít a pak se zastavili v malém korejském supermarketu. Kromě jídla tam měly i nějaké nádobí a pár kosmetických produktů (měli obličejové masky s fotkou Song Jun Kiho na obalu). Do toho obchodu se určitě někdy vrátím, ale ne někdy brzy, jelikož to trvá skoro hodinu autobusem se tam dostat.

   Jo a mám už konečně korejskou učebnici, který je dost jednoduchá, takže jí rozumím. Korejských učebnic tam dokonce měli asi tak sedm a deset různých slovníků.
 
   Mám takový pocit, že i přes to, jak moc nerada vařím, se v tom pomalu ale jistě zlepšuji.

6 komentářů:

  1. Haha, vidím, že v Anglii jsou dokonce akčnější než u nás. Pomalu totiž čekám, kdy i tady v supermarketech vykouknou první čokoládoví mikuláši. :D Už je skoro načase.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vsadím se, že v Tescu už oprašují vánoční výzdobu XD

      Vymazat
  2. Snad se té italské au-pair nic nestalo, anebo je to prostě kráva -_-, nebo se jí ztratil mobil, to bude asi ve hvězdách...
    U nás zatím Vánoce v obchodech nezačínají, ale už den ode dne čekám na ty vánočně laděné reklamní letáky. Je načase :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mobil se jí neztratil, jelikož jedné z těch Španělek celkem rychle odpověděla. Znovu už jí rozhodně kontaktovat určitě nebudu.

      Vymazat
  3. Ty fotky z Kyoto gardens vypadají úžasně, přitažlivě a mile, úplně z nich sálá taková ta atmosféra z animovaných asijských filmů. Muselo to být kouzelné se tam tak procházet. Kdybych tam šla byla bych úplně v pokušení si někde půjčit kimono a procházet se tam v něm. Lidi by asi koukaly ale já bych stejně viděla jen ty zahrady a hlavou byla někde v Asii.
    Přijde mi fajn že se takhle aktivně potuluješ po Londýně. Oproti některým au-pair co znám, ty nevystrčí hlavu z domu Hostovské rodiny když nemusí a styk s cizí zemí je téměř nulový. Takže tě obdivuji že chodíš i na srazy s cizími lidmi. Jak se o sobě vlastně dozvíte to se najdete na internetu a prostě dáte sráz? Jako třeba jsou nějaké stránky pro au-pair v Londýně kde se můžete najít a tak? Tak u KPOP fanoušků to celkem chápu ty se na netu vždycky nějak najdou i když v ČR jich je tragicky málo. Takže doufat že zrovna v tom městě kde žiješ nějaké najdeš a ještě takové s kterými si sedneš. To už se pak dá mluvit o zázraku.
    Wow jinak palec hore že jsi si koupila učebnici korejštiny. Jak to jde? Pro mě se učit jazyk je zatím jako zapamatovat souhvězdí na obloze takže každý kdo se domluví více než svým rodným jazykem je pro mě mega vzor. Né že bych byla hloupá spíše lenost je mé druhé jméno.
    A co vaříš? Ty nejíš společně s host rodinkou? Nebo dokonce vaříš i pro ně? Je třeba složitější nakupovat potraviny v cizí zemi? Když mají jiné výrobky, obaly a tak?
    Měj se hezky,
    Královna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Au-pair se navzájem hledají hlavně přes skupiny na facebooku. Já jsem lidi hledala tak různě, jak na facebooku tak na dalších stránkách.

      Koupila jsem tu nejjednodušší a nejsrozumitelnější učebnici, co měli. Většinu věcí tam už znám, ale neškodí si to zopakovat.

      Mám za úkol vařit večeři pro děti, jelikož v Británii se jí večeře mezi pátou a šestou (celkem brzy na můj vkus). Někdy je to v pohodě, ale jindy to je recept, který uvařit trvá skoro tři hodiny a to je pak celkem otravné. V normálních obchodech je snadné nakupovat, ale v obchodech s asijskými potravinami je to celkem sranda. Občas člověk musí hádat, co že to vlastně je :-D Jinak můj úkol je akorát kupovat chleba a mléko, takže nic jiného ani kupovat nemusím. Pokud chci něco jíst, starší říct host-mother když jde na nákup a ona to koupí.

      Vymazat