{ text-align:center; }

neděle 16. října 2016

[Choi Mari] Myslím, že mám konečně kamarády

   Halloweenské věci už mají naprosto všude. Taky se blíží skoro dvou týdenní podzimní prázdniny. Naštěstí další větší prázdniny jsou až ty vánoční a ty bude moje host-family trávit na Slovinsku. Takže mým možnost letět domů nebo tu zůstat a trochu taky cestovat a poznávat město i během pracovních dní. Ještě jsem se nerozhodla.

   Minulý týden jsem v sobotu navštívila konečně New Malden, což je část Londýn poblíž Kingstonu známá též jako Korea town. Je pravda, že snad všechny restaurace jsou tam korejské, půlka obchodů je korejská, je tam i korejská realitka a na ulici si můžete vzít korejské noviny, jinak to ale vypadá typicky anglicky. Na první pohled by si člověk ani nevšiml, že je to korejský čtvrť (nebýt korejců naprosto všude). Šla jsem tam kvůli obchodu jménem H-mart, kde prý mají i kpop merch a kosmetiku, tak jsem chtěla vědět, jestli je to pravda. Je, ale neměli nic s VIXX (ale přemýšlela jsem o CD The Legend, protože ti chlapci mají opravdu dobrou hudbu). Kosmetiku taky nějakou mají, i když ne zrovna mraky. Mají také nádobí a takové ty každodenní věci jako mýdlo, zubní kartáčky, atd. A samosebou také jídlo.



Sice ještě nemám nikoho, s kým bych mohla sdílet košili,
ale konečně si mám s kým popovídat.

   V neděli jsem pak šla na sraz se skupinou lidí, na které jsem narazila na stránce meetup.com. Slečna tam založila skupinu, protože chtěla sdílet svou lásku ke kpopu a korejské kultuře. Nakonec se nás sešlo šest holek, každá z jiné země. Ani jedna Britka. Mimo mě tam byla Polka, která se ale přestěhovala do Anglie, když byla ještě dítě, Bulharka (taky pracuje jako au-pair), Francouzka, Korejka a slečna z Kambodži (prý tam je kpop velmi populární).

   Znovu jsme se sešli včera, i když ne všechny, protože J. (ta Korejka) se přihlásila jako soutěžící do London Kpop dance competition, tak jsme jí šli podpořit. Byl to první ročník této soutěže pořádané Association of Korean comminities in the UK. Bylo tak šestnáct soutěžících (jednotlivců i skupin) a opravdu bylo vidět, že je to jejich první soutěž. Ne na soutěžících, většina z nich byla opravdu dobrý, ale pořadatelé měli nějaké technické potíže a tak to začalo  o půl hodiny déle, než plánováno. Což taky znamená, že to déle skončilo a z New Malden ke mě domů je to hodinu a půl, když není žádná zácpa, takže jsem domů dorazila až po jedenácté.

Kdo souhlasí s Changminem? Já ano. Když člověk bydlí s rodiči,
alespoň nemusí vařit.

   J. se nakonec neumístila, což je škoda, ale na druhou stranu tam bylo pár opravdu hodně dobrých tanečníků Já a moje skupinka jsme se cítili poněkud izolovaně, jelikož to vypadalo, že všichni ostatní už se navzájem znají. S holkama mám sraz ještě dneska k večeru v kavárně v Elephant & Castle (to je londýnský čtvrť). Tam jezdí metro, takže bych měla domů dorazit daleko dříve než včera.

   Association of Korean communities in the UK mimo jiné také pořádá příští sobotu Korean culture day, kde se návštěvníci mohou navléknout do hanboku, shlédnout nějaká vystoupení (tradiční i moderní) a bude tam také korejský buffet. A vstupné se žádné neplatí.

   T. měla ve čtvrtek doma kamarádku, ta nakonec i přespala. Jelikož měli zápas ve škole, tak jsem je vyzvedla o hodně později než normálně a taky byly společně hodinu a půl ve skautu, takže se dalo přežít. V úterý ale přijde jiná její kamarádka. Mě by to vůbec nevadilo, pokud by pak nebylo ještě daleko těžší jí donutit udělat úkol. Občas ale už dělá úkoly naprosto bez řečí. Pak jsou ale zase dny, kdy se jí do toho vůbec nechce. 

Potřebuji ve svém životě víc lidí stejně praštěných
jako je Ken.
   O prázdninách by měl být host-father doma celý týden, takže i když bude mít nějakou práci, pravděpodobně spolu něco podniknou, takže to snad přežiji bez jakékoliv újmy. Šetřím si peníze stranou (zatím tam mám jen 120 liber), kdybych přeci jen skutečně našla nějakou rodinu v Korei. Kdyby ne, a nenašla bych ani nikoho v Japonsku, tak asi pravděpodobně zůstanu ještě rok tady nebo bych se taky ráda podávala do Dublinu.

   Škoda, že není víc podobných akcí spojených s Koreou a kpopem i v ČR. Ale zase na druhou stranu, v naší zemičce by nikdo nic takového nepořádal, aniž by chtěl nějaké to vstupné.

1 komentář:

  1. Je dobře, že sis tam našla pár holek, které mají podobné zájmy. Někdy přemýšlím o tom, že musím co nejdřív vylepšit svoje jazykové schopnosti, protože ČR mi začíná být trochu malé...
    Souhlasím s tím, že zde by nic nepořádali aniž by za to nechtěli peníze, takoví už bohužel jsme -_-
    Myslím, že přes ty prázdiny, co rodina bude trávit ve Slovinsku bys mohla strávit ve VB, záleží ale na tobě, co by to sebou neslo a co tě případně čeká nebo nečeká doma :)

    OdpovědětVymazat