{ text-align:center; }

neděle 30. října 2016

[Choi Mari] Konečně už je to tady!

   Nadpisem nemyslím Halloween, ale VIXX comeback. Buď MV vydají během dneška nebo zítřka. Už se nemůžu dočkat. Doufám že tentokrát zavítají do Weekly idol. Jo a na Vánoce zůstávám. Přemýšlím, že bych někam jela vlakem nebo autobusem, hodně ráda bych se jela podívat do Oxfordu, ale ještě se uvidí.

  Minulý týden jsme měli s holkama sraz a tentokrát dorazil i někdo nový. Mladík z Koreje (na 26 rozhodně nevypadal), který ale posledních pět let bydlí v Japonsku a v Anglii je jen na půl roku studovat angličtinu. Taky jsem chtěla chodit na nějaký hodiny, ale je docela těžký najít kurz, který by mi vyhovoval jak časově tak i cenově.

Holland park.

   Začali podzimní prázdniny. Tedy polovina už jich je za námi. Host-father tady bude až do úterka nebo středy a tak do té doby budu mít docela pohodu. Nevím, jak ostatní školy (podle internetu měli být prázdniny jen týden), ale jejich má prázdniny dva týdny a pak ještě pondělek (do školy zase půjdou ode dneška za osm dní). Halloween je až zítra, ale už včera jsem viděla venku pobíhat lidi v kostýmech (většinou dospělé) a host-mother říkala, že nějaké lidi v kostýmech viděli už předevčírem.

   Včera jsem měla v plánu jít do Natural history museum, ale když jsem tam došla, tak jsem se otočila a vrátila se zpět odkud jsem přišla. Ještě nikdy předtím jsem neviděla tak dlouhou frontu před muzeem. Takže jsem se místo toho prošla kolem Hyde parku a Kensingtonských zahrad a došla do Little Venice. Nevypadá to tam jak v Benátkách, aleje tam kanál a lodě a tak.

   Dneska jsem se vydala koupit knížku na Piccadily Circus. Ze dvou knih, které jsem chtěla koupit, jsem našla jen jednu. Nečekala jsem, že Interview s upírem bude tak těžké koupit. Pak jsem se zastavila v St. James park a potkala tam mladíka. Jeho máma je z Malty, ale on vyrostl v Austrálii. Pozval měna čaj a pochválil mi angličtinu. Příští týden snad někdo bude mít čas a půjde někam se mnou.

Žádné komentáře:

Okomentovat