{ text-align:center; }

čtvrtek 15. září 2016

[Recenze] Glitter liquid eyeliner

   Nevím jak vy, ale já osobně ráda v Claire's nakupuji. A to nejen doplňky, ale jednou za čas i nějaký ten make-up. Asi před dvěma lety jsem si tam koupila oční linky se třpytkami a nedávno jsem je konečně začala používat.


   Zatím jsem zkoušela jen pět ze šesti, jelikož jsem ještě neměla příležitost použít stříbrné nebo světle hnědé oční linky. Obyčejné černé linky z této sady mají krásnou temně černou barvu, ale nerada je používám, jelikož hodně dlouho zasychají. Také nerada používám černé třpytky, jelikož je celkem těžké je nanést tak, aby to nevypadalo jako nepodařené nalíčení či rozmazané oční linky.

   Naopak zbylé tři: bílé, zlaté i stříbrné třpytky velmi ráda používám na oživení nalíčení, když mám jen linky a žádné oční stíny. 

   Tohle balení očních linek mě stálo šest liber (nekupovala jsem je v ČR). Nedokáži říci, zda-li to byla výhodná koupě nebo ne. Pokud máte rádi nějaký ten třpyt ve vašem make-upu, určitě se po těchto očních linkách poohlédněte.

PS: Blog můžete sledovat i na facebooku.

Žádné komentáře:

Okomentovat