{ text-align:center; }

neděle 11. září 2016

[Doporučuji: Hudba] Září

   Je tu září a s ním i konec léta. V Londýně je zatím převážně hezky a teplo. Tedy s výjimkou včerejška, kdy mrholilo celý den s drobnými přestávkami. Máte nějaké písně, které si rádi pouštíte v podzimním období, nebo u Vás změna ročního období nemá vliv na to, co posloucháte? U mě roční doby žádný takový vliv nemají. Ale teď už k písním, které doporučuji:

   Začneme písní, která by se hodila spíše k jaru. 1440 je sladká romantická píseň od jihokorejského zpěváka Huh Gak. Tento vynikající zpěvák začal svou kariéru poté, co v roce 2010 vyhrál první místo v Superstar K.



   Následuje japonská dívčí heavy metalová skupina Cyntia s jejich písní 深愛エゴイズム. Název bych přeložila, ale tak dobře japonsky ještě neumím. Anglický název jsem bohužel nenašla. Děvčata jsem našla náhodou a ihned mě zaujala.


   Pro změnu si dáme trochu thajské hudby. Písnička se jmenuje รักดีๆหรือมีน้ำตา a je od chlapecké skupiny C-Quint. Skupina se bohužel v roce 2014 rozpadla.


   Birdy jsme tu sice již měli, tentokrát tu ale mám její píseň Skinny love. Moc se mi líbí nejen zpěv ale i doprovodné piano.


   Po pomalejší písni si dáme něco rychlejšího. Jihokorejská chlapecká skupina Nu'est nás roztančí s jejich singlem Sleep talking. Na první poslech se mi moc nelíbila, ale dala jsem jí šanci a teď bych si jí pouštěla znovu a znovu.


   Po korejské písni tu máme opět jednu japonskou. Tentokrát to je od japonské reggae zpěvačky Metis. Tahle konkrétní píseň je spíše balada než reggae, ale i tak je moc krásná.


   Po delší době jednu akustickou, tentokrát od talentovaného jihokorejského kytaristy Jung Sungha. Na kytaru hraje úžasně. Začal s covery, které byly krásné a všechno, ale daleko více než ty mám ráda jeho vlastní tvorbu. Jednou takovou písní je Flaming.


   Následně si dáme jednu Carly Bruniové, první francouzské zpěvačky, které jsem kdy byla vystavena. Tato pomalejší příjemná píseň se jmenuje Tout le monde.


   Vic Mignogna je zpěvák, kterého by mělo znát více lidí. Bohužel je tento talentovaný človíček znám hlavně jako voice actor.


   A jako poslední tu máme mojí oblíbenou ZAZ s její písní Si jamais j'oublie. Písnička má hezké ne příliš rychlé a ani ne příliš pomalé tempo a pěkný kytarový doprovod.







1 komentář:

  1. Nemylsím si že u mě má roční období nějaký vliv na to co poslouchám. Spíš j to náladou/tím co dělám/ jestli se chci probrat nebo utápět v sobě :D
    Musím říct, že z těch písniček, které jsi přidala jsme znala jenom Birdy-Skinny Love a ZAZ Si jamais j'oublie.
    Ta první písnička je taková hezky živá, ale není to nic co bych si uložila a pravidelně poslouchala. Ani tak druhá není momentálně můj styl (dřív asi jo, ale nějak jsem se dostala v hudbě úplně jinam :D) Nejvíc mě asi nadchla píseň Flaming, protože jsme sama hrávala na klasickou kytaru a od té doby pro ně mám slabost :D

    OdpovědětVymazat