{ text-align:center; }

sobota 9. července 2016

[Doporučuji: Hudba] Červenec

   Nic moc se zatím v mém okolí ani v mém životě neděje a tak jsem tu opět s hudebními doporučeními. Příští týden bych snad měla přijít s něčím více vzrušujícím. Opět se budu snažit o jakousi pestrost. Tak jdeme na to!

   Začneme jihokorejskou skupinou Sunny hill, která ač působí již od roku 2007, se nezískala zas až takovou popularitu jako některé jiné skupiny (obzvláště ty z větších společností...). My si dnes nepředstavíme jejich debutovou písničku, nýbrž píseň z roku 2012  Goodbye to romance, která je moc krásná, i když s nádechem vánoční atmosféry.




   Další tu mám písničku Carry on od Hong Kongské zpěvačky Kary Ng. První tři roky byla členem popové skupiny Cookies. Po té chvíli byla hlavní zpěvačkou jedné rockové skupiny, než se dala na sólovou dráhu.



   Americký zpěvák Vic Mignogna má u mě taky speciální místečko, hlavně díky písničce Brothers, která se objevila v anime Fullmetal alchemist. Bohužel, i přes to, jak dobře zpívá, se více věnuje dabování a skládání.



   Yirumi není nikdy málo a tak je tu opět. Tentokrát s mojí oblíbenou písní Maybe.



   Carla Bruni patří také mezi moje oblíbené francouzské zpěvačky. Carla se sice narodila v Itálii, ale již dlouhá léta bydlí ve Francii a zpívá francouzsky a anglicky. Určitě jste slyšeli o jejím manželovi, bývalém prezidentu Francii Sarkozym. Zpěvačka studovala střední školu ve Švýcarsku, ale v devatenácti studia zanechala kvůli kariéře modelky A nakonec se dala na hudbu, stejně jako naprostá většina její talentované rodiny. Dnes si tu dáme její francouzskou píseň Le tou de moi.



   Japonská čtveřice Dorothy Little happy byla skutečně pojmenována po Dorothy z Čaroděje ze země Oz. Možná to bude tím, že tak čarovně krásně zpívají. Oblíbila jsem si, když jsem náhodou narazila na jejich písničku Asian stone, kterou bych Vám zde ráda představila. Na rozdíl od většiny japonských popových skupin se nesoustředí na vystoupení či tanec, ale hlavně na svůj zpěv.



   F-ve dolls se sice v roce 2015 rozpadly, stejně je sem ale dám. Původně byl název stylizován jako 5dolls, ale i tak měli víc jak polovinu svojí existence šest členů. Úplně původně byla děvčata součástí větší skupiny Co-ed school, společně s chlapci, ze kterých se později stala skupina SPEED. 



   A co takhle pro osvěžení jednu vietnamskou? 365daband je první (a zatím poslední) vietnamská skupina, kterou jsem si oblíbila. Skupina má čtyři členy. Původně jich bylo pět, ale jeden z nich se rozhodl pro sólovou kariéru. Písnička Follow me byla jejich první vydaná po odchodu pátého člena.



   Mám takový pocit, že Evanescence jsem tu měla i minulý měsíc. Tentokrát je tu s písní My heart is broken.


   Lunafly jsou jedna z mála korejských skupin, která má nejen korejské verze svých písní, ale i anglické a dokonce i španělské. O kvalitě jejich anglické tvorby nemusíte pochybovat, jelikož jeden ze členů je Brit. Dokonce se jmenuje Sam Carter, takže je jasné, že v Korei se skutečně nenarodil (je míšenec, půl Brit a půl Korejec). Skupina původně měla tři členy, ale poté, co jeden ze členů z osobních důvodů odešel, přibrali dva členy. Píseň, kterou tu od nich pro Vás dnes mám (jelikož tu určitě nejsou naposledy) se jmenuje Day by Day (anglická verze) nebo také Clear day cloudy day (korejská verze).







3 komentáře:

  1. Vic Mignogn má strašně pěkný hlas! Dorothy Little happy taky, a to japonský písničky moc nemusím.
    Za těch pár roků, co poslouchám vpop, jsem nenarazila na velký množství skupin, ty prý ve Vietnamu moc nefrčí. Kdysi jsem objevila jednu klučičí, ale písničky od nich mi připadaly jako parodie na kpop. Taky jsem znala jednu holčičí, jejíž název si teď nevzpomenu, ale nezněla špatně. The men mají pěkný hlasy (zkus třeba Anh Nhớ Mùa Đông Ấy). V poslední době se mi zalíbila Bad luck od Lip B, řekla bych, že je to díky kpopovým prvkům (manažer/ředitel jejich společnosti je prý Korejec, nevím ale na kolik procent je to pravda).
    Teď jsem zjistila, že existuje skupina Lime a OPlus Band.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za typy. Já jsem vždycky chtěla omrknout víc vietnamských skupin, ale není tak jednoduché nějakou najít.

      Vymazat
  2. Není za co. Je to celkem oříšek nějakou najít, to je fakt. Za poslední rok vznikly tři, tak třeba za pár let to nebude tak těžké.
    Poslechla jsem si pár písniček od OPlus a některý jsou vážně skvělý. A Lime dokonce vystoupily v korejské show I can see you voice.

    OdpovědětVymazat