{ text-align:center; }

středa 13. července 2016

[Choi Mari] Lucky star

   V minulém článku jsem slibovala více vzrušující článek. Toto není on. Ten skutečný více vzrušující článek by měl přijít až příští týden. Toto je spíš jen takový předkrm. V minulém článku se štítkem "Deník" jsem se zmínila o svém seznamu přání. Podařilo se mi z něj odškrtnout další bod. Složila jsem 1000 lucky star (takových těch papírových hvězdiček). Sice mi chvíli trvalo, než jsem na to přišla, ale nakonec není zas až těžké je složit. Přemýšlím, že bych se dala na origami...spíš jen tak rekreačně.

Moje lucky star....některé jsou z rozstříhaných letáků...

   Taky jsem se v posledním článku pod tímto štítkem zmiňovala o rodině, se kterou jsem mluvila. Nakonec si mě vybrali. Stěhuji se k nim 4. září. Letím do Londýna s přestupem v Bruselu (čehož se trochu bojím, hlavně ale kvůli tomu, že jsem sice už letadlem letěla, ale vždy jen bez přestupu), jelikož takhle to je asi o polovinu levnější (ještě jsem mohla mít přestup v Dublinu). Už se tam hodně těším.

   Začala jsem se učit "vyšší angličtinu" (....jsem neměla tušení, že výraz to flush už je vyšší angličtina...) a základy polštiny. Jinak asi u mě nic nového. Jaké jazyky se učíte nebo máte v plánu naučit Vy?

3 komentáře:

  1. Wow, páni, ty jsou ale miniaturní. Gratuluju k dalšímu odškrtnutému bodu ^^
    Tak to je super, že si tě vybrali! Přeju šťastnou cestu (sic letíš až za dva měsíce) a hodnějšího, méně rozmazleného caparta než jsi měla minule :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Teď budu mít dvě holky (7 a 10), se kterýma jsem už mluvila a vypadají moc mile.

      Vymazat
  2. Ty hvězdičky jsou úchvatné, asi si jdu nastudovat jak na ně!
    http://spice-of-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat