{ text-align:center; }

úterý 7. června 2016

[Inspirace] Mořské panny

   Jsem si naprosto jistá, že každá dívka chtěla v určitém období svého života být princeznou. Pěkné šaty, paláce a plesy mají něco do sebe. A ještě jedním jsem si jistá - většina děvčat někdy snila, že jsou mořskými pannami. Sice pravděpodobně nikdy nemůžeme být těmi skutečnými, ale díky make-upu nebo oblečení je možné se alespoň jako jedna cítit.

Modelka Kirsten McMaenamy.
(tumblr.com)

   Většina lidí si s mořskými pannami spojuje především pastelové barvy. S nelze nesouhlasit, k těmto vodním stvořením jednoznačně pastelové barvy patří. Já osobně si ale s těmito bytostmi spojuji také tmavší odstíny červené, zelené, šedé, fialové a zelené. Především tedy tu šedou a modou,jelikož ty jsou barvy oceánu,

Velmi zajímavý body art.
(tumblr.com)

   Make-up tedy může být jak pastelový, tak i laděný v tmavších odstínech. Určitě k tomu ale také patří nějaké ty třpytky nebo kamínky, popřípadě nějaký pokus o body painting. Na youtube jsem narazila na pár tutiriálů, které ukazují, jak s pomocí make-upu vytvořit na kůži rybí šupiny. Sama bych to někdy ráda vyzkoušela.

   Mořské panny nemusí nutně mít pastelové barvy vlasů. Dle mého je jedno, jakou má jeden barvu vlasů, takže není nutné si vlasy barvit.

(tumblr.com)

   K mořským pannám neodmyslitelně patří nejrůznější cingrlátka, perlové náhrdelníky a doplňky, které mají co do činění s mořem nebo pláží. Také krajky a oblečení z lehkých až průhledných látek se mi v mysli okamžitě spojí s mořem. Také pár flitrů, třpytek nebo korálků určitě neuškodí. Také jakékoliv další věci s mořskou nebo námořní tématikou určitě nejsou od věci.

(tumblr.com)

   U nás to možná není zas až taková věc, ale narazila jsem na tumblr na blogy holek, které si nejen barvily vlasy pastelovými barvami a aktivně se potápěli a plavali, ale dokonce si i šijí kostýmy nebo si nechávají udělat ocasy mořských pannen na zakázku. Takže pokud jste někdy po něčem takovém toužili, nejste divné, jsou lidé, co už to dělají roky.

2 komentáře:

  1. Ten bodypainting jako šupiny musí být zajímavý, ale asi bych ho moc "neunosila", ale naopak ty odleskující se oční stíny vypadají dost zajímavě :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ten make-up vypadá hodně zajímavě. Já mám nějaké glitterové oční stíny a linky se třpitkami, ale ne takhle pěkné.

      Vymazat