{ text-align:center; }

úterý 24. května 2016

[Inspirace] Balet

   Která dívka nechtěla někdy být baletkou. Já chtěla a moc, jenže moje máma trvala na tom, že už jsem příliš stará, abych se to někdy pořádně naučila a ještě k tomu všemu mám špatná kolena. Takže na balet nikdy nedošlo. Do divadla na balet jsem se zatím dostala jen jednou a to na Labutí jezero.

   I když jsem nikdy neměla příležitost  se balet naučit, mohla jsem alespoň obdivovat jejich krásné kostýmy. Když se řekne balet, vybaví se mi vytříbenost, elegance a jemnost.



(tumblr.com)
(tumblr.com)
   Tak a teď k tomu, co se mi na baletních kostýmech tak moc líbí. Tak jednak se mi moc líbí piškoty. Tyto baletní botky bych si jednoho dne ráda obula, i kdyby to nemělo být k tanci. Pak se mi také líbí žoržety (takové ty šatečky, co nosí baletky na tréninky). A pak sukénky, ale i ty dlouhé tylové sukně (viz animace), co prostě vypadají jak z pohádky. Moc se mi také líbí, jak baletky nosí návleky. Jsem si naprosto jistá, že na mě by vypadali hrozně, ale ony to prostě umí nosit. I jevištní kostými pro balet mě velmi fascinují.

(tumbler.com)
(tumblr.com)

   Necháte se také občas rádi inspirovat baletkami? Máte také tak moc rádi balet?


Žádné komentáře:

Okomentovat