{ text-align:center; }

pátek 13. května 2016

[Choi Mari] Tisíc jeřábů a procházka

   Když mi bylo asi tak dvanáct let, začala jsem si psát seznam cílů a přání. Pořád ho mám (i když trochu pozměněný), má přibližně 116 bodů a snažím se je postupně nějak plnit. Ten seznam jsem si napsala tužkou do trhačky a pak na něj zapomněla. Opět jsem jej našla, když jsme se stěhovali v době, kdy jsem byla ve druháku.

Kocouři mi asistovali při focení,


   Za těch asi pět let jsem zatím moc bodů nesplnila a ani teď to nejsou kdovíjaké velké cíle, co jsem si odškrtla. Už od dětství jsem sice totiž trpěla sociální fóbií a tak jsem si uvědomila, že když si tam nechám samé velké a úžasné body, určitě to vzdám ještě před tím, než vůbec začnu. Doplnila jsem tedy seznam o jednoduché body, některé byly naprosté prkotiny. Ale pomohli. Když jsem si jeden takový bod odškrtla, měla jsem větší odhodlání a chuť jednoho dne dosáhnout i těch těžších. Taky mi dodalo trošku sebevědomí a věřím, že je to jeden z důvodů, proč dnes můžu jít nakoupit do supermarketu a nezhroutit se (opravdu si lidi  nedělejte legraci ze stydlivých nebo úzkostlivých lidí, může jim to hodně ublížit a můžou třeba i bojovat se sociální fóbií, stejně jako já....ono to není zas až tak jednoduché na první pohled poznat).

   Před pár dny jsem dokončila složení svého tisícátého papírového jeřába a při odškrtávání tohoto bodu jsem si prošla seznam a odškrtla další. Postupně totiž body přidávám, když něco opravdu chci jednoho dne udělat a v nějaké době jsem asi potřebovala někoho na vyzpovídání a tak na seznamu byl i bod "jít s někým na procházku". To se mi podařilo nedáno, kdy jsme se s kamarádkou procházeli a povídali si skoro čtyři hodiny.

Když se všichni vysypali na zem, byl jich celkem velký kopec.
   Možná se budu na konci léta stěhovat do Anglie. Rok jsem byla v Leeds jako au-pair, tentokrát bych ráda do Londýna. Mluvila jsem dnes přes skype s jednou  moc fajn rodinkou. Takže pokud do té doby neuspěji u nějakého castingu, budu od začátku školního roku měnit zemi. Pokud uspěji (což není moc pravděpodobné), bude se odjezd buď odkládat nebo úplně rušit, to by se uvidělo. Každopádně jestli se opravdu stěhovat budu, určitě budu psát i články o životě v Anglii a práci au-pair.


Jaké máte Vy sny a cíle? Máte seznam? Uvažovali jste někdy o práci au-pair nebo i jiné práci v zahraničí?

2 komentáře:

  1. Podle mne není důležité kolik snů máš zatím splněno, hlavní je, že si je pomaloučku odškrtáváš :)
    Budu držet palce s castingy i s náhradní rodinou ~
    Já moc snů nemám, ale v následujícím měsíci chci udělat zbývající zkoušky, zhubnout pár kilo a najít si brigádu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rodinu už mám a zdají se opravdu milí. Budu držet palce, aby si zkoušku zvládla. Pár kilo určitě zhubneš za chvilku. A hodně štěstí s hledáním brigády!

      Vymazat