{ text-align:center; }

neděle 8. května 2016

[Casting] Miss Foto

   V pátek 5. května jsem byla pozvána na casting na Miss Foto. Předběžný výběr proběhl přes e-mail, pokud jím dívka prošla, ozvali se jí a sjednali si s ní schůzku. Přihlášky přijímají dokonce května, tak se ještě pořád máte šanci přihlásit.

   Minulý týden mi volala slečna, která tyto záležitosti vyřizuje a sjednala si se mnou schůzku v jejich agentuře. Jelikož je to Miss Foto, probíhají castingy formou fototestů. Žádný jsem předtím ještě neabsolvovala a tak jsem byla celkem nervózní.

   V pátek jsem se tedy dopravila do Prahy a podle plánku, co jsem si nakreslila, jsem se vydala hledat agenturu. Za cca 30-40 minut jsem byla na místě. Po telefonu jsme se domlouvali na dvanáctou a tento čas jsem měla napsaný i v e-mailu, který mi od nich přišel, ale slečna si zapsala třetí hodinu odpolední a tak byla trochu překvapená, že mě tam vidí tak brzy. Stát se to může každému, takže jsem z toho nedělala žádnou vědu. Slečna šla za ředitelem, který v agentuře působí také jako fotograf, jestli tedy má čas už teď a na štěstí měl.

   Jestli jste začínající modelka, není potřeba věšet hlavu. Já taky teprve začínám a nebyl to zas až tak velký problém. Musím se přiznat, že pózování není moje silná stránka (ale pomalu se zlepšuji). Pan fotograf byl trpělivý a nápaditý a tak jsme společnými silami něco stvořili. Pochválil mě, že prý mám krásnou figuru a jsem pěkně hubená. Nakonec ani nebylo proč být nervózní.

Žádné komentáře:

Okomentovat