{ text-align:center; }

čtvrtek 14. dubna 2016

[Recenze] Daily wash scrub

   Nejsem velkým fanouškem plácání přemrštěného množství kosmetických produktů na obličej, ale něco na čištění obličeje je něco, co by každý měl používat. Já osobně si ráno myji obličej jen vodou a večer to pak vyčistím již zmíněným kosmetickým prostředkem. Jeden z důvodů je, že při příliš častém používání se mi vysušuje pokožka (takže jednou za čas musím jeden den vynechat).

   Nedávno jsem si kupovala nový prostředek na čištění obličeje a jelikož bylo dlouho do výplaty a peněz málo, sáhla jsem po tom nejlevnějším. Byl to výrobek od Nivea z řady Clean deeper. Z této řady jsem už jiný prostředek měla a byla jsem s ním spokojená a i tento nezklamal. Nevím jak vy, ale já preferuji čistící gely s malými peelingovými kuličkami a toto je tedy prostředek přesně pro mě. Gel není ani příliš hustý a ani příliš tekutý a kuličky jsou velmi malé velikosti, takže vhodné pro každodenní použití (pokud ale máte pokožku, která se celkem snadno vysuší, doporučuji používat jen jedenkrát denně). Po použití mám jemnou pokožku a je opravdu cítit, že tento čistící gel čistí do hloubky.

  Se značkou Nivea nemám žádné negativní zkušenosti a až na tu občasně vysušenou pokožku nemám nic, co bych vytkla.

Žádné komentáře:

Okomentovat