{ text-align:center; }

neděle 24. dubna 2016

[Casting] Miss Face

   V pátek 22.dubna proběhl jeden z posledních castingů na Miss Face a proběhl v Plzni, takže jsem neváhala a šla to zkusit. Casting se konal v klubu Pantheon a ještě ke všemu v pozdních večerních hodinách, což mohlo mnohé odradit. Mě samotnou to také málem odradilo. Jsem ráda, že jsem se nakonec dostavila, byla to výborná zkušenost.

   Mezi šestou a sedmou večerní probíhala registrace a od sedmi to mělo začít. Bylo za deset minut sedm a stále nás (soutěžících) tam bylo jen deset. Většina děvčat byla velmi milá a sympatická, takže čekání na začátek uteklo poměrně rychle, i přes technické potíže, kvůli kterým se začalo asi o půl hodiny později. Nakonec nás doopravdy soutěžilo jen deset.



   (Odbočka od tématu) Když vždycky vidím tu účast v Plzni, tak se ani nedivím, že tu moc castingů není. Zatím největší účast jsem viděla na castingu pro agenturu CATWALK a tam bylo dvě hodiny před skončením cca padesát děvčat. Na Miss Face měli v Praze castingy dokonce několikrát a v Plzni se nás sešlo deset.

Backstage castingu, kde jsme čekali než na nás přijde řada.
(facebook.com)


   První kolo castingu probíhalo vtom, v čem jsme přišli. Prošli jsme se po červeném koberečku k porotě a pak zpátky k moderátorce, která položila každému jinou otázku a pak jsme šli zase zpět. Když si tímto procesem prošly všechny soutěžící, šli jsme se převléci do plavek a bylo rozhodující kolo v plavkách. Ze začátku jsme byly snad všechny hrozně nervózní, ale to v tuhle chvíli už přešlo a byla to spíše jen zábava. Navíc slečna moderátorka i porota byli milí a zábavní. Druhé kolo proběhlo stejně jako to první, až na to, že nám tentokrát položil otázku někdo z poroty.

(tumblr.com)

   Poté jsme se převlékly zpátky a nastoupili jsme se na červený koberec všechny, abychom si vyslechly výsledek castingu. Šest děvčat poprosili o krok dopředu a ty postoupili. Zbylé čtyři (a já mezi nimi) jsme nepostoupili. Nevím přesně,jaká mají kritéria, ale dvě z děvčat, která nepostoupili, jsem typovala, že postoupí okamžitě. Byly opravdu pěkné a charismatické. Sebe jsem na postup netypovala, ale i tak jsem tajně doufala. Je možné, že mi to zkazila jizva, kterou mám na břiše, i když má jen asi dva centimetry a není skoro vidět.

   I přes neúspěch to byla výborná zkušenost a určitě chci zkusit ještě nějakou soutěž krásy. Jednu z postupujících jsem potkala už předtím na castingu pro CATWALK (prý také neuspěla) a té to moc přeji. Snad to dotáhne alespoň do semifinále.

Žádné komentáře:

Okomentovat