{ text-align:center; }

čtvrtek 21. dubna 2016

[Casting] #bePHModel

Make-up, se kterým jsem šla
 na cating.
   Slyšela jsem o PHModels jen vše dobré a tak, když jsem se dozvěděla o catingu a nebyla tam psaná žádná výšková omezení, řekla jsem si, že to musím zkusit.

   Casting se konal dnes v Plzni, konkrétně v prodejně Tally Weijl v obchodním centru Plaza, mezi 2 a 6 odpolední. Slečny tam seděly u stolečku a mluvily s jednou dívčinou a tak mi mezitím daly vyplnit dotazník. Asi o tři nebo čtyři minuty později slečnu propustily a tak jsem byla ke stolečku pozvaná já.

   První, co se jim nelíbilo, byl můj make-up. Když jsem se dopoledne líčila, snažila jsem se o ne příliš výrazný elegantní vzhled a přišlo mi, že jsem se nalíčila vhodně. Očividně jsem se spletla. Další věc byla barva mých vlasů. Uznávám, že ta není nejideálnější. Jenže pak přišla řada na výšku. U pozvánky na casting na facebooku se o výšce nic nepsalo a tak jsem předpokládala, že nemají žádná omezení. Měli. Prý jsem moc malá. Mohli to napsat rovnou do pozvánky, ušetřila bych si zbytečné zklamání. Navíc slečny nebyly úplně nejmilejší (ale pořád byly slušné a celkem příjemné, akorát jsem asi úplně nepadla do oka).

   A co Vy? Byly jste na castingu? Jaká je Vaše zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat