{ text-align:center; }

neděle 3. dubna 2016

[Casting] Agentura CATWALK

Na catingy je nejlepší velmi jednoduchý
a elegantní make-up.
   Včera druhé dubna se v hotelu Angelo konal casting společnosti CATWALK, hledali jak modelky tak hostesky. Já sama se přišla ucházet o pozici hostesky, jelikož má tahle společnost výškový limit pro modelky. Modelky musí mít 170 cm a více. Pokud jste casting nestihli, na jejich stránkách je formulář, přihlášky přijímají po celý rok.

   Tento casting byl otevřený, takže se nikdo nehlásil předem. Kdykoliv mezi desátou a jednou hodinou odpolední jste mohli přijít. Přišli jste tam, slečna u stolu vám dala formulář a balzám na rty jako dárek. Asi za to, že jsme se obtěžovali dostavit. Moje číslo bylo 34 a přišla jsem na řadu během čtyřiceti minut, i když v době, kdy jsem přišla, byla u poroty slečna číslo 20. Než jsem přišla na řadu, vyplnila jsem dotazník, četla si (modeling vyžaduje spoustu a spoustu čekání, takže nějakou tu knihu s sebou doporučuji) a později si připnula číslo,které mi slečnu, co rozdávala formuláře, přinesla.

   Samotný casting proběhl velmi rychle. Jen jsem porotě řekla nějaké základní informace, trochu se prošla, vyfotili si mě a to byl konec. Porotci byly milí a sympatičtí, snad jsem udělala dobrý dojem. Prý se do středy ozvou, tak uvidíme.

Balzám na Baby lips, který jsem tam dostala.
Další casting, který budu mít, bude na casting pro kadeřnický seminář příští týden v úterý. Určitě tedy příští týden napíši článek i o této akci, i když pravděpodobně nebudu vybraná. Jelikož se totiž nejedná jen o střih vlasů, ale i barvení, jsem si jistá, že budou vybírat převážně světlovlasé dívky.

Žádné komentáře:

Okomentovat