{ text-align:center; }

neděle 27. března 2016

Úvod

Tak tohle jsem já.
   Než se pustím do článků, měla bych asi nejprve vysvětlit účel tohoto blogu a trochu přiblížit, kdo za ním stojí. Nejprve asi to druhé, jelikož to vysvětluje to první. Jsem rodilá Plzeňačka, před pár lety jsem skončila střední školu a teď se nějak pokouším probít životem. Miluji Asii, především tu východní. Nejvíce mi učarovala Jižní Korea, Japonsko a Čína (v tomto pořadí). Mám ráda nejen kulturu a tradice, ale i moderní aspekty těchto zemí. Ráda bych je jednoho dne alespoň navštívila, s trochou štěstí tam nakonec zakotvila. Jsem sice snílek, ale i tak chápu, že každá země má své mouchy, stejně tak i ta naše.

   Tak a tím se asi dostáváme k dobu číslo jedna, účelu této webové stránky. Mám (ještě pořád) svůj blog na blog.cz, ale posledních pět let pořád stejná návštěvnost a navíc tam píši tak trochu všechno a je tam v tom trochu zmatek. Rozhodla jsem se tedy to zkusit ještě tady, jestli se tu nenajde více lidí, kteří by chtěli číst mé články.


   Tento blog bude částečně osobní (do jaké části se ještě uvidí). Miluji Koreu, jak jsem již řekla, ale není zas až tak jednoduché se tam dostat. Tak jsem se na začátku minulého roku rozhodla začít chodit na castingy a konkurzy. Nemám příliš vysoké šance na úspěch (o tom se v případě zájmu rozepíši později), ale kdyby to vyšlo, velmi by mě lákala kariéra modelky/herečky. To je jeden z důvodu, proč jsem tenhle blog založila, abych se podělila se svými zkušenostmi s focením, natáčením a castingy (i když pro zatím jich moc není).

   Do této části také budou patřit články o postupu s mým seznamem cílů a přání. Mám jej sepsaný již velmi dlouho. Začala jsem s ním v páté třídě, kdy jsem si do trhačky napsala všechno, co bych jednoho dne chtěla umět. Za ty roky se hodně změnil, některé body zůstaly, jiné se změnily nebo zmizeli úplně. Mnoho jich naopak přibylo. V současnosti jich je přibližně kolem sto dvaceti.

tumblr.com

   Další část tohoto blogu bude zaměřena také na věci, kterým se věnuji. Tedy psaní, living dolls, ulzzang, mé výlety po okolí, postřehy z pracovního prostředí, občas nějaká ta recenze na podniky či produkty, japonské módní styly, knihy, atd.

  Poslední a asi nejmenší část tohoto blogu bych ráda věnovala věcem, které mám ráda nebo mě nějakým způsobem fascinují. Jednalo by se o vintage (1940 a dříve) a to jak módu,tak i všechno ostatní, umění, korejština nebo také kaligrafie.

   Tak a teď se ještě na chvilku vrátíme k bodu číslo dva. Abyste měli lepší představu, kdo píše tento článek, připravila jsem seznam (alespoň doufám) zajímavých faktů o své osobě:

  • Můj zájem o Asii začal již v první polovině základní školy a z velké části za něj asi mohou filmy Gejša a Poslední samuraj
  • Snila jsem o umělecké střední škole a nějakým způsobem skončila s maturitou z ekologie
  • Osm let jsem byla členkou skautského oddílu
  • Rok jsem pobývala v Anglii jako au-pair
  • Před tím jsem pracovala půl roku v továrně
  • Do zahraničí jsem poprvé vycestovala až ve věku dvaceti let
   Tímto bych článek ráda ukončila a gratuluji všem, co se dostali až na  jeho konec.

3 komentáře: